2.Layout

piątek, 26 października 2012
Hej !
Na wstępie chciałabym bardzo podziękować ze te miłe słowa i liczne komentarze w pierwszym poście ! Wiele z was komplementowało mój szablon i pytaliście jak go zrobiłam więc troche o tym dzisiaj napiszę :D
Ogólnie zainstalowanie go na blogu i dodanie do niego nagłówka zajęło mi coś okołu 5 godzin , nie znam się na tej technologii za bardzo więc musiałam to wszystko ogarnąć ;) Oczywiście nie zrobiłam go sama tylko znalazłam w internecie. Wystarczy , że wpiszecie sobie w googlach 'Blogger Layouts' i wybierze szablon który wam odpowiada. Potem kopiujecie kod HTML i wklejacie w szablon->edytuj ustawienia HTML. Jest z tym troche kombinowania , bo jak np. chcecie zmienić kolory czy coś to musicie tego w tym kodzie szukać ... Więc trzymam kciuki za wszystkich którzy się tego podejmą i może zajmie wam to miej czasu niż mi :)

Dzisiaj byłam na urodzinach Łucji. Było bardzo fajnie , chociaż były same dziewczyny :D Zostawię was z dwoma zdjęciami :)  haha



Zdjęcia robione aparatem frosheeer.blogspot.com :D

17 komentarze:

  1. Anonimowy pisze...:

    Och...Jakie piękne dziecko xd
    Pierwsze zdjęcie *_*
    Co wy macie z tą colą hahahaha
    Muszę powiedzieć twojej mamie żeby zabroniła Ci pić cole ;p
    Twoja najlepsza psiapsióła Agata :D

  1. M. pisze...:

    Śliczna jesteś. :)

  1. Paati. pisze...:

    tez sie meczylam z nagłówkiem : D

  1. Dalliene pisze...:

    Ładna jesteś :)

  1. Ponczeg pisze...:

    Rzeczywiście szablon jest straaasznie fajny *__*.
    Obserwuję ;)

  1. Karola. :) pisze...:

    Szablon boski. :) Powodzenia w dalszym blogowaniu. :D

  1. Anonimowy pisze...:

    Super ! Blog cudowny , śliczna z ciebie osóbka no i do tego te zdjęcia ! Bomba !
    Będę częściej !

    wpadniesz ? ;*
    http://eleisy242.blogspot.com/

  1. it-inspires-me pisze...:

    super, ze zalozylas bloga:)) świetny szablon:)

  1. Klaudia Juga pisze...:

    Bardzo fajny blog:) "Babskie" urodziny też mogą być zabawne i ciekawe . Pozdrawiam i zapraszam http://trendy-dummy.blogspot.com/

  1. podoba mi się blog, piękne kolory :)

  1. B-e-a-utiful pisze...:

    szblon masz bardzo ladny - i ja go skomplemetuję ;)

  1. Dalliene pisze...:

    Obserwuję twój blog, bo zamierzam częściej tu wpadać , pozdrawiam :)

  1. Weronika. pisze...:

    Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    xoxo

Prześlij komentarz